Vragen?


Hoe werkt retouneren?

Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Misschien omdat het product toch niet bevalt of anders is dan je in verwachting had. Wat de reden ook is, jij hebt het recht je bestelling tot 7 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Hier vallen de verzendkosten buiten, omdat wij ook kosten gemaakt hebben om het op te sturen. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €6,75 per pakket tot 20 kilo, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. 

Producten die naar wens gegraveerd zijn of producten die geopend zijn, nemen wij helaas niet terug.

Kan ik mijn zending volgen?

Uiteraard! Nadat jouw bestelling verzonden is, krijg je via de gekozen koerier verzendgegevens via het opgegeven mailadres.

Is mijn bestelling duurzaam?

Wij vinden het van grote belang, dat jouw bestelling zo zuinig mogenlijk is ingepakt. Dit betekend niet dat we besparen op opvulmateriaal natuurlijk, maar we proberen al onze dozen en opvulmateriaal te hergebruiken. Ook hergebruiken we soms onze hersluitbare plastic verpakkingen. Zo gaan we samen grote verspilling tegen !

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Al onze producten worden indien op voorraad, van maandag t/m vrijdag verzonden! Op deze dagen werken wij van 09.00 - 17.00

Een andere vraag?

Neem gerust contact met ons op via:

bunny.customs@hotmail.com

Wij proberen zo snel mogenlijk te antwoorden

Ook kun je ons via Facebook en Instagram bereiken voor vragen.


Reactie plaatsen

Reacties

Hier kun je ons delen!

Rating: 4.0731707317073 sterren
41 stemmen

Onze openingstijden:

Ma - 9.00 - 17.00

DI - 9.00 - 17.00

Wo - 9.00 - 17.00

Do - 9.00 - 17.00

Vr - 9.00 - 17.00

Za - Gesloten

Zo - Gesloten

 

Vragen? Stel ze hier gerust!

Maak jouw eigen website met JouwWeb